Inštrukcie na vrátenie tovaru

  1. Je potrebné sa spojiť s naším zákazníckym centrom info@hdrop.sk
  2. V správe napíšte číslo objednávky (pokiaľ ho neviete, napíšte, že ho nemáte a my si od Vás vypýtame alternatívne údaje), produkty, ktoré chcete vrátiť a ak ste si objednávali ako neregistrovaný používateľ, napíšte aj to.
  3. Odpoveď bežne dostanete v priebehu 24 hodín, ale počas rušných období to môže trvať aj 48 hodín.
  4. Pokiaľ je všetko jasné, obdržíte návratný formulár na e-mail, ktorý je pripojený k Vášmu účtu. Skontrolujte, či je vyplnený správne, vytlačíte ho a vložíte do balíka spolu s produktmi.
  5. Do správy dostanete odkaz, kde si vytvoríte návratný štítok. Formulár na odkaze je možné vyplniť len raz, takže si na to vymedzte dosť času. Pokiaľ túto stránku zavriete, nebude už znovu fungovať a budete musieť požiadať o nový odkaz.
  6. Po vyplnení formulára na odkaze dostanete návratný štítok, ktorý je potrebné nalepiť na krabicu. Na tomto štítku sú odkazy, kde si môžete vybrať najbližšie odberné miesto, kde môžete balík odniesť. Od vytvorenia štítku počkajte aspoň 16 hodín a následne balík odneste na dané miesto.
  7. Na odbernom mieste si nezabudnite vypýtať potvrdenie o prevzatí balíka.
  8. Potom, ako bude balík doručený do nášho skladu, Vám budú vrátené peniaze na účet, z ktorého ste platili. Prevod bežne trvá 3-5 pracovných dní.
  9. Neposielajte, prosím, balík poštou, pokiaľ Vás o to výslovne nepožiadame.

Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky sú v súlade s našimi podmienkami predaja. Vyhradzujeme si právo na zmenu tohto protokolu kedykoľvek.

Keď Vám dorazí objednávka, skontrolujte ju čo najskôr po prebratí a vždy pred použitím. Ak sa vyskytli nejaké chyby, prosím, nahláste nám ich čo najskôr, aby sme tieto problémy mohli začať vyšetrovať.

Predtým, než sa budete snažiť vrátiť nám položku alebo objednávku, kontaktujte náš zákaznícky servis a požiadajte ich o reklamačné číslo. Bez reklamačného čísla je veľmi zložité spracovať Vaše vrátenie produktov, čo môže znamenať, že celý proces bude trvať ešte dlhšie.

Môžem vrátiť tovar?

Máte 14 dní na zrušenie objednávky v rámci nášho 14 dňového reklamačného obdobia, ktoré začína odo dňa prijatia zásielky. Všetky položky musia byť vrátené nepoužité a v pôvodnom obale, tak ako Vám prišli.

Ak ste už vrátili položku z akéhokoľvek dôvodu a dostali ste náhradu, potom tiež máte právo zrušiť náhradný produkt do 7 dní. Toto právo sa začína dňom nasledujúcim po prijatí tovaru. Refundácia bude spracovaná, keď prijmeme náhradný tovar späť.

Čo mám robiť, keď som dostal nesprávnu položku?

Ospravedlňujeme sa, ak ste dostali nesprávnu položku omylom. Nie je to bežné a chceme to napraviť tak rýchlo, ako to je možné.

Skúmame každý prípad zvlášť, keď zvažujeme návrat výrobku; v niektorých prípadoch požadujeme extra informácie ako sú napr. fotky, aby sme mohli zvoliť ten najlepší postup. Našim cieľom je, aby sme túto situáciu vyriešili čo najlepšie a najrýchlejšie.

Čo mám robiť, keď je moja položka poškodená?

Prijmite prosím naše ospravedlnenie, ak ste obdržali tovar, ktorý je poškodený. Chápeme, ako frustrujúce to môže byť, a preto to chceme vyriešiť tak rýchlo, ako je to možné.

Ak si myslíte že, položka je poškodená, kontaktujte nás. Budeme potrebovať, aby ste nám povedali, kde presne je chyba čo najskôr po zistení závady a my Vám poradíme čo robiť ďalej.

Môžete nás kontaktovať pomocou svojho online účtu. Priložte fotky zobrazujúce poškodenie do správy. Člen nášho tímu preskúma podrobnosti a ponúkne Vám najlepšie riešenie.

Ako môžem nahlásiť chybu môjho produktu?

Naším cieľom je zabezpečiť vysoký výrobný štandard, ktorý sa vzťahuje na každú H Drop objednávku, avšak z času na čas môže dôjsť k problémom.

Prijmite prosím naše ospravedlnenie, ak si myslíte, že nastala chyba s položkou. Berieme všetky sťažnosti týkajúce sa kvality našich výrobkov vážne a budeme musieť vyšetriť váš problém podrobnejšie.

Aby sme tento problém mohli vyriešiť, žiadame Vás, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom svojho online účtu. Uveďte, prosím podrobnosti o poruche a pokiaľ je to možné, priložte k Vašej správe obrázky.

Naši kontrolóri kvality preskúmajú Vašu správu a budú sa snažiť vyriešiť problém do 24 až 48 hodín. Vezmite prosím na vedomie, že niektoré prípady môžu trvať dlhšie.

Ako môžem zariadiť návrat?

Pre zabezpečenie návratu kontaktujte náš zákaznícky servis tím cez svoj H Drop účet.

Budeme potrebovať Vaše číslo objednávky, položku ktorú chcete vrátiť a dôvod vrátenia. Po prijatí týchto informácií Vám poskytneme unikátne reklamačné číslo a všetky potrebné informácie, aby sme mohli návrat zabezpečiť.

Prosím, zabaľte položku bezpečne a uistite sa, že reklamačný formulár je vo vnútri.

Budeme od Vás potrebovať doklad o poštovnom doručení po odoslaní tovaru k nám. Doklad o poštovnom nebude nič stáť, ale bez neho nemusíme byť schopní spracovať refundáciu alebo náhradu v prípade, že sa položka stratí pri preprave.

Ak ste požiadali o výmenu a daný tovar už nie je k dispozícií, vrátime Vám peniaze na pôvodný účet, ktorý bol použitý pri nákupe tovaru.

Každá položka, ktorú ste prijali a potom vrátili, je vo Vašej zodpovednosti, až kým zásielka nepríde k nám do skladu. Preto sa uistite, že výrobky, ktoré nám posielate naspäť prostredníctvom doručovacej služby, máte poistené.

Ako sa návrat spracúva?

Všetky produkty vrátené naspäť k nám sú kontrolované naším oddelením ohľadom vrátenia ihneď po prijatí zásielky.

Ak vrátená zásielka má byť spracovaná ako vrátenie peňazí, potom Vám pošleme naspäť peniaze na účet, ktorý bol použitý na nákup tovaru.

Ak vrátená zásielka má byť spracovaná ako výmena, potom Vám pošleme potvrdzujúci e-mail o odoslaní hneď, keď bude na ceste k Vám.

Reklamácie sú obvykle spracované do 7 pracovných dní od prijatia zásielky a najneskôr do 30 dní.

Vrátite mi moje náklady za poštovné?

Veľmi radi Vám vrátime náklady za poštovné, ak je vrátenie dôsledkom našej chyby. 

Napríklad;

ak sme Vám poslali nesprávnu položku

ak je položka poškodená alebo chybná

ak vraciate naspäť vymenenú položku, ktorú už nechcete

Nepreplácame náklady za poštovné, ak už tovar nepotrebujete, alebo ak ho nepoužívate. Tieto náklady budú musieť byť uhradene Vami. Opäť Vám odporúčame používať doručovaciu službu, ktorá poistí hodnotu balíka. Na vrátenie tovaru máte 30 dní. Z hygienických dôvodov spodné prádlo a masky nemôžu byť vrátené.

Nepreplácame náklady za poštovné, ak bol tovar nahlásený ako poškodený, alebo chybný a nenašli sme žiadny problém. Náklady na odoslanie položky naspäť k Vám bude závisieť na položke a budete oboznámení hneď, ako bude testovací proces dokončený.

Sťažnosti

Ak nie ste spokojní s tým, ako sme spracovali vrátenie, refundáciu alebo opravu, ospravedlňujeme sa. Chceme vyriešiť túto záležitosť. Obráťte sa na zástupcov oddelenia služieb zákazníkom cez info@hdrop.sk.